OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb Bc. Eliška Švehlová, Adresa: Palivcova 643, 338 08 Zbiroh, IČ: 88269094, Email: salonmilanozbiroh@gmail.com, Tel.: 773 985 586 (dále jen "provozovatel") v provozovně Salon Miláno, Masarykovo nám., 338 08 Zbiroh a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů a s tím souvisejícím přijímáním plateb od zákazníků. Znění obchodních podmínek může provozovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

2. Objednávka služeb

Termín návštěvy

Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, sms, messengerem, emailem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

Přeobjednání

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo sms, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.

Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem bude Vám účtováno 50% objednané služby. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou.

Pozdní příchod

Dostavíte-li se se zpožděním, bude vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření , v čase na který je objednán.

Dárkové poukazy

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu.

Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

Provozovatelem vystavený dárkový poukaz je přenositelný.

Dárkový poukaz je spotřebován okamžikem jeho využití u podnikatele.

Provozovatel nenese odpovědnost za ztrátu, zneužití, odcizení či poškození dárkového poukazu.

Zákazník není oprávněn zasahovat do podoby a obsahu dárkového poukazu, tento jakkoliv měnit, kopírovat, distribuovat, reprodukovat, publikovat. Zákazník nese veškerou odpovědnost za škodu vzniklou neoprávněným užitím dárkového poukazu či zásahem do obsahu či grafického provedení dárkového poukazu.

Dárkový poukaz nelze směnit zpět za peníze.

Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení těchto obchodních podmínek není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení těchto obchodních podmínek.


Odmítnutí služby

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
  • zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek
  • zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
  • zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
  • zákazník nedodrží instrukce, které je nutné dodržet 24 hod předem

Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. Nejsme plátci DPH.

Prodej produktů

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.

3. Tetování obrázků

Rezervace termínu na tetování, je platná po zaplacení zálohy provozovateli ve výši 600,- Kč. Tato záloha je vratná při zrušení nejpozději 24 hodin (tetování) před termínem tetování telefonicky na číslo provozovny. V ostatních případech propadá ve prospěch provozovatele na částečné uhrazení ztráty.

Po zrušení termínu zákazníkem je záloha zaslána zpět zákazníkovi bezodkladně, nejpozději však do 7 dnů od zrušení termínu. Odesláním zálohy zákazník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (v platném znění) společnosti Eliška Švehlová.

Pokud je záloha pokryta dárkovým poukazem, snižuje se hodnota poukazu o výši zálohy na daný termín v případě zrušení méně než 48 hodin před termínem tetování.

Záloha se odečítá z celkové ceny vždy při posledním sezení. V den tetování je každý zákazník povinný vyplnit informovaný souhlas k vytvoření tetování.

Případné korekce jsou prováděny zdarma, pokud nebylo dohodnuto jinak, např. u rizikových míst. Korekce je provedena zdarma do 2 měsíců od provedení tetování. Po této době je oprava hrazena dle náročnosti a složitosti.

Pokud bude zřejmé, že nebyly dodrženy zásady správné péče (např. zákazník sundá hojivou fólii, půjde si zaplavat do rybníka, dostane se mu tam infekce, vytvoří se stroupky, a velká část pigmentu vypadne) bude oprava hrazena částkou 2000 kč/h.

4. Aplikace PMU

V den aplikace PMU je každý zákazník povinný vyplnit informovaný souhlas k vytvoření PMU. Zákazník se musí řídit instrukcemi, které je třeba dodržet 24 hodin předem a které mu byly sděleny při objednání služby. 

Případné korekce jsou zpoplatněny viz aktuální ceník dostupný v salonu nebo na internetových stránkách.

Pokud bude zřejmé, že nebyly dodrženy zásady správné péče (např. se udělají velké strupy následkem nestírání lymfocitů v průběhu dne aplikace a tyto strupy vypadají s většinou pigmentu a tetované místo zůstane zcela bez pigmentace) bude oprava hrazena v částce nového PMU.

5. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník jednat bezodkladně (v případě PMU či tetování nejpozději do 2 měsíců) a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele a musí to tak učinit vždy osobně (sepíše se reklamační záznam), aby mohla být reklamace řádně zdokumentována a posouzena (uznána či zamítnuta). Na základě telefonátů, fotografií, sms a dalších komunikačních kanálů se případná reklamace nebude hodnotit. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

4. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 1. 2020.

Salon Miláno

PROVOZOVNA

Masarykovo náměstí,

338 08  Zbiroh

IČO: 88269094


Otevírací doba

PONDĚLÍ - PÁTEK

dle objednávek


TELEFON

+420 773 985 586

E-MAIL

salonmilanozbiroh@gmail.com

Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky